Friday, January 1, 2010

~bestnya

Posted by ван нур фархана at 1/01/2010 05:43:00 PM
ayah kate,he will give reward if keah xkeje,sebab dia duk sibuk2 nak keja sana la sini la, ayah suh keah belajar english,tulis cakap tulis everyday n tau kenapa mcm ni macam tu...sebab keah ada kat tganu rumah kakyu,so ayah nya prancangan nak hantar keah british council pas keah spm xjadi..snanye ayah nak hantar saya and keah,tapi mana sempat..seminggu untuk ke kelas english tu pun xsmpat,sebab ada kat rumah macam sangat sikit cuti sem ni,minggu depan atau lebih tepat lagi,next monday bersamaan dengan 4january sudah start practical..sangat xready,tidak tahu nak bersedia ape..xda pengalaman bekerja,cuma pernah join jadi numerator untuk projek UNDP gan JPW..

cakap pasal keah balik,ayah suh dia hantar pe dia tulis dalam english kat emel ayah,ayah akan check,hurm,apa di fikiran saya, best nya keah ayah akan check sebab tahu ayah busy,dulu suh jugak ayah check bel,tapi second presentation for bel xsuh ayah check sangat,sebab jarang balik rumah n kalau balik rumah pun,xwat keje sebab asik jalan,banyak betul sebab saya hari ini,hehe,n saya juga suka ayah check guna hardcopy dari emel2 ni..

pasal keah balik,dia nya english dah la lagi bagus dari saya, english saya boleh di kata kan trok,belajar dari kecik tapi ntah ah,tapi saya memang mumpunyai masalah xkisah bahasa apa pun,time FORM5 penah dapat bahasa melayu fail,sangat memalu kan,masuk kelas pertama,penuh dengan chinese,tapi org melayu jugak yang fail,agak memalukan..sangat kecian dengan saya,salah saya juga,xsuke baca buku,buku baca banyak time kecik2 tu pun baca buku fairytale yang ayah beli time kecik2,sebab cantik n hard cover buku tu..keah balik,keah juga lagi berani dari saya,n her level of confidence sangat tinggi,keah juga lebih matang,huhu...berbeza sangat wan nur farhana dengan wan nur zakirah...

tringat pasal adik kawan,kawan pernah tulis semalam,xrugi selalu baca kamus oxford,akhirnya ke situ juga,trasa best untuk adik dia yang dapat belajar di oxford university,antara university yang bagus kat dunia ni..saya xdapat belajar luar negara,so bergembira la untuk orang lain,huhu...tringin nak belajar luar snanye,tapi malas belajar,huhu..salah diri sendiri jugak...

nak tulis entry ni pasal benda lain,tapi laen yang tulis nya,huhu..n sangat ganjil tulis entry ari ini,nak guna kita instead of saya lagi ah ganjil

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com