Monday, July 26, 2010

~i love u=)

Posted by ван нур фархана at 7/26/2010 12:26:00 AM
hari-hari ini saya rasa sangat bahagia, bisa buat ku tersenyum, jumpa orang2 yang saya sayang=)
orang2 yang saya sayang, nak saja tengok muka mereka sentiasa, rindu terasa bila kembali ke shah alam(mcm jauh jer dgn umah,hehe),di sini tak da orang masak makanan kegemaran ku, tak boleh kaco mama dengan ayah time mereka tido untuk kejut mereka subuh kul 2pagi, tak boleh buat afiq geram bila cium dia berkali2 sampai dia lemas, tak ada orang nak buatkan susu sejuk untuk ku time nak study, tak dapat tenung org yang saya sayang, tak dapat nak usik2 cubit2 sakat2 orang yang saya sayang, nak bersama orang saya sayang sentiasa.. huuuuuu

ohh..saya harus belajar bersungguh-sungguh kat sini, kutip ilmu sebanyak boleh, ilmu xda penghujungnya..saya juga perlu belajar berdikari, perlu belajar lupakan perasaan nak balik rumah sentiasa itu,perlu belajar membahagikan masa,xjuga lupa belajar memasak,hehee..masak maggie jer,kalau la ade peti ais,mesti boleh masak macam2(alasan sungguh)hehe.

owh,perlu tros kan buat assignment..

sambil repeat dengar lagu wali,nice juga lagu ni=)

Aku Cinta Allah

Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

*
Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Yaa Allah

Reff:
Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

**
Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah



0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com