Tuesday, December 8, 2009

~patut ah sedap

Posted by ван нур фархана at 12/08/2009 01:37:00 PM
tadi lunch,makan daging black pepper gan sotong cili mama masak,daging sangat sedap tnya mama nape,rupa2 nya masak daging 4 jam,heh..sume org tahu kot,nak sedap daging masak lame2..

pas makan tibe2 mama cakap


mama: na,sakgi fikri(my adik nye kawan) ambik kul 3.30,
pergi makan kfc,keah(my adik yang pemalas) habis
exam kul 3.30.
saya: alamak,lupa ah..malas nya nak bersiap..memang nak pegi
tapi sekarang mood nak kemas rumah..
mama: da janji nak pergi,kena la pergi,xelok tau da janji pastu xpegi..
bawa sekali zahra..
saya: haaaaaaaa??? bawa zahra..
mama: aah,bawa zahra,zahra kan suke jalan..pasal kemas rumah,
malam jap lagi kemas gan keah..pastu kemas tros bag2 nak
pegi hong kong..
saya: okay...



kemudian saya pun naik ke atas on laptop n buka blog n post benda alah ini,hehe...skrg gah type pada pukul 1.49 ptg,ade ah lagi bape jam untuk makan lagii..sakgi petang time ayah balik keje makan lagi,betapa hidup saya penuh dengan makan2 n makan,lame2 jadi belon n meletup,sekarang pun muke da macam pinggan mangkuk kata mama saya,nanti lame2 jadi pingan mangkuk tambah...

ni some of zahta punya pictyure for today..


zahra gubah bunga tok mama

tiba2 tengok zahra da xda depan tv,rupa2 nya dia wat sesuatu,cabut bunga tok mama,da brapa kali ntah dia wat mcm tu,patut la senyap jer..tekun menarik satu2 bunga,hehe..sesuatu yang saya jeles kat zahra adalah sifat ketekunan beliau,hoho

zahra susun barang2 dalam laci

ni tempat baru zahra,dia boleh buka empat2 laci da,hobby dia,keluar kan sume barang dari dalam laci n campak ke luar,haih..tu xboleh jalan lagi,just merangkak,kalau leh jalan,habis ah rumah tok mama....



ni bukan picture ari ni,picture 2 ari lepas,dia nak makan jugak makanan kirtaorg makan,so bagi la,makanan dia macam orang dewasa sekarang...hehe

ha tadi ,saya kebas sedikit makanan zahra,mama masak kan zahra bubur ayam,then blend,sebelum di blend,saya makan 2 mangkuk,adeh..before tu makan nasi da,haha...setiap ari yang mama masak bubur untuk zahra,saya tolong makan kan untuk zahra sikit,sebab saya suke makan bubur,tapi bubur yang tidak dibeli di kedai,bubur buat sendiri,hehe..nyum2..


1 comments:

farraain on December 8, 2009 at 3:21 PM said...

alolo..t0mei2nye dak kecik neyh..hehe..

 
blog design by suckmylolly.com