Monday, December 7, 2009

saya di perlis matriculation college 1

Posted by ван нур фархана at 12/07/2009 03:33:00 PM
~baru je tulis entry baru,ni tulis lagi,saya mahu tulis,tulis n tulis sampai rasa nak muntah..

entry ni nak cakap pasal kmp,kolej matrikulasi perlis yang saya masuk pas spm,mayb ade yang tidak related dengan kmp tapi termasuk dalam entry ini juga,hohoh..

tapi before tu,nak cerita time awal2 nak isi borang martic, borang matric saya adalah secara manual,bukan on9,xsuke guna online2 ni,selepas da isi borang matric n check beribu2 lemon kali(takut tersilap), saya pun hantar la kat principal, perlu kan tanda tangan beliau,lepas tu tibe2 principal tu xbaca arahan,dia pergi cop, waaaaaaa....selepas tahu borang itu memang xboleh guna,tros rasa macam hidup saya xbermakna lagi, bayang kan,nak beli borang baru memang xboleh,tarikh pembelian borang sudah tutup..ari tu ari sabtu,ingat lagi hari sebab ari tu ade tuition,tarikh xingat,time nak ke tuition pas keluar je dari rumah,mata da menitis air2 mata,walaupun xnak bg air mata keluar,dia terkeluar dengan sendiri,sangat malu kot,pg tuition naik lrt,dalam tren memang la air mata berguguran dengan laju,malu teramat,tapi ntah,xdapat di kawal,mcm tindakan reflek,hehe..mesti orang ingat budak ni mesti putus cinta...

tiba2 juga,kawan baik saya,nama dia shamshiyah, i call her sham,sham drop subject kimia,so xleh la apply matric an,so saya pun ambik kesempatan dengan meminta borang matric dari sham,sham datang dt putrajaya,nak bagi borang tu,terharu giler,leh jugak apply matric,hehe..

untuk matric,saya isi perlis pertama,kedua n9 xsilap,n ke3 xsilap juga melaka..n finally i got melaka,hehe..bukan,mesti la dapat perlis,sangat suke,sebab kampung mama 5 minit je dari matric..

pendaftran matric adalah pada 15 may 2006,tarikh yang insyaAllah saya xkan lupa,kecuali nyanyuk,bukan apa2 special pun ada tarikh tu..tapi tarikh2 memang saya suke ingt,tarikh pmr spm sume ingt,but not all la...nak lari dari tajuk plak ni,dari matrik ke sekolah menengah,hehe

okay...lepas dapat tahu dapat matric, x excited langsung nak pg,terpikir,napa la matric xdepan rumah ajer..adeh..time packing baju,sangat xtahu nak bawa baju ape, baju kurung pun macam sikit sangat dalam almari,ye la,baju kurung wat time raya jer..so mama pun alter la baju kurung2 mama yang lame2 untuk size badan saya...nak tempah baru memang xsmpat..saya bawa lebih kurang 20lebih helai baju kurung,bawa 2 bag...n bantal pasti ku bawa,hehe..comforter lagi,xda comforter xsyok ah tido...tido itu penting

hahaa..da xtau nak cerita apa..sambung nanti..(sambung nanti macam ada orang mahu baca jer..haha)

ja neee

3 comments:

Lun on December 7, 2009 at 5:31 PM said...

jgn rsau.. ada org bc ^_^
pengalaman lama tulis nnt leh cite kat cucu cicit hehe

farraain on December 7, 2009 at 11:38 PM said...

aii..ex-kmp ekk??..hehee..me too..
kmp batch o7/08..huhuu..
memoryy yg tersgt sweet in kmp..nvr 4get lorr..(~-*)..

ван нур фархана on December 8, 2009 at 11:20 AM said...

yup,ex kmp batch 06/07,hehe..
betul2 sangat best,ehhe...kmp pun sudah banyak berubah...akhir taun ni pg sane ...xsbr jumpa lecturer2,hehe

 
blog design by suckmylolly.com