Tuesday, December 8, 2009

saya di perlis matriculation college 2

Posted by ван нур фархана at 12/08/2009 11:23:00 AM
~sambungan kepada cerita yang xhabis dua hari lepas,xtahu la akan habis bila,hehe..entry ni baru nak start gan mula2 tp da episod 2..hik2..

okay,mula2 time masuk matrik ari daftr,15may isnin,mama ayah n my sis(kak ayu) hantar saya,sumua urusan pendaftaran saya buat sendiri,first time tu urus kan hal belajar sendiri,hehe..pas da settle sumua nya n dapat kunci,saya dapat bilik b3105,aras bawah sekali,sukerr giler time tu,sebab xperlu naik tingkat 2,3,or 4..masuk2 blok sudah bilik kt,sebelah machine air tin n public phone juga,yang paling penting CAFE sebelah blok jer..blok saya di pisah kan dengan blok lelaki hanya la dengan cafe...baru2 ni pergi matrik,ada pagar da,ye la,macam2 citer da dengar..ish2..tp suke jugak la time saya xda pagar,kalau x,untuk mencari makanan lebih sukar,kena jalan jauh tampah beberapa metres
(pemalas punya farhana)..

masuk jer bilik,mama tolong sapu kan sampah,sebab mama sayang sangat anak dia,takut lelah,hehe...mama sapu dengan tempat sebelah katil,nama tuan katil adalah wani..pastu semua curtain2 dalam bilik tu area saya dan wani mama bawa balik,mama basuh,berhabuk kot,ntah2 xpernah basuh before saya datang..haaaaaaaaaa...dulu kak ayu kmp-ian juga,dia batch 2003-2004, so lecturer2 sangat kenal kak ayu, sangat berbeza dengan saya, orang xkenal,hehe..tp sebab kak ayu, lecturer yang kenal kak ayu kenal la saya..time awal,lecturer tu datang bilik saya,jumpa la kakyu n parents sume,saya sangat malu time tu,dia snap picture saya,hehe..family saya suh dia jaga saya elok2..xbiase kan duk asrama so my parents risau kot...hehe..ha,lecturer tu nama dia xingt,saya pangil dia cikgu pau,ajar kimia,tengok2 dia ajar saya kimia sem 1,so everytime tnya soklan,lecturer tu pangil "farhanaaaaaa, ha apa jawapan dia" lebih kurang macam tu la,xpun reka cipta,hek2..

cakap pasal wani, sebenarnya kitaorang sekolah sama time primary school,hehe..betapa kecik nye dunia ni, wani perasan pun time saya buka tudung,maybe sebab time sekolah rendah saya pakai skirt,xpakai tudung,so xperasaan ah muka saya bila bertudung..time awal2 tau tu,sangat happy sebab kenal2 la jugak an tapi dalam ati berkata aiih,budak ni garang macam singa time sekolah dulu,hehee...

sambung nanti...





1 comments:

Anonymous said...

wah!! akak ni bekas penghuni B3 105 KMP jugak!

 
blog design by suckmylolly.com