Monday, December 7, 2009

~perasaan saya pada hari ini

Posted by ван нур фархана at 12/07/2009 03:04:00 PM
ntah ah,rasa ari khamis makin hampir,tetapi tiada perasaan untuk berkemas,ubatan2 tidak dicari n dipack lagi..ari khamis 10december sama dengan date saya ke hong kong,argh..xda perasaan untuk ke sana..tp perasaan nak bershopping2 sangat tinggi,iye..perasaan nak ke hong kong tu xda sangat maybe hari itu juga result saya nak kuar da... em,risau..tapi kena trima dengan redha..sumuanya sudah tertulis untuk saya..

saya akan ke hong kong 10hb tapi xtau pagi ke ptg ke malam,sebab xambik tau,harap tau result final exam before ke sana,argh..n balik ke sini 16hb, dan ade satu ari untuk kemas2 n try kain yang beli kat jakel smlm untuk kenduri kazen(26dec) di perlis,harap2 kain tu sempat jadi baju kurung,18 hb da pergi penang,pergi bercuti ke penang,batu feringhi,xtau eja macam mane ntah.ajak aisyah my best friend seroomate di matriculation dan juga uitm untuk bercuti bersama2,tapi dia malu walaupun dia da biase kot dengan family saya,so dia kate,jumpa kat perlis jer,sangat happy dia sanggup ke perlis datang dr kelantan..20hb pergi perlis,n sangat xsabar nak jumpa aisyah,mcm lame je xjumpa,tapi lame ah jugak xjumpa,last jumpa dia 8november,dia datang bawa nasi goreng dia masak,dia bawa nasi mcm untuk makan 4 orang,tp saya dan umi berjaya habis kan..hurm,pastu stay perlis xtau berapa lame,maybe sampai 28 dec..yang pasti saya akan enjoy di perlis,sangat rindu kan perlis,nak pergi sawah tangkap gmbr,xpenah tgkp gambar di sawah lg,best2..hehe...

ahhaa..baca balik apa yang saya tulis,sangat tunggang terbalik,tapi biar la,saya memang tau yang saya tak pandai bercerita,tak pe la,blog saya,saya punya suka,hak2..tenang sekali apabila tulis blog n release tensi2..


pape pun janggal nye tulis blog ari ini,byk sangat guna saya instead of kita,huahuahua...my mom pernah tegur sbb saya guna kita dekat lecturer time matric..

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com