Thursday, December 10, 2009

~result final

Posted by ван нур фархана at 12/10/2009 09:33:00 AM
.
.
.
semalam try online xdapat on,ingat internet bermasalah,rupanya xon kan modem,buat ku tension aja..ni baru sahaja jemur baju,mama plak tengah masak BUBUR,ari ni bubur mama masak bubur ayam tambah udang,hehe,SPECIAL sikit..suke2..mama kate mama buat untuk na hari ni,sebab tu tmbah udang,selalu bubur ayam je,xpun bubur daging untuk zahra...tringat plak afiq makan bubur ikang.haha..pengasuh dia wat kan bubur ikan(no wonder orang terengganu pandai2,tapi bukan sumua okay,kan xstabil plak)...

saya ke hk hari ini meninggal kan kotak saya(cintaku tertinggal di malaysia),hoho..pasti rindu kot nanti,nak contact mahal kot,lagi pun saya miskin,kredit kat hp pun zero sen,huhu..so nanti mama nak topup jap gi,tapi saya kena kawal penggunaan kredit ku,wawaa...kan best kalau saya anak pemilik celcom,hehe...tapi nanti leh jmpa my kotak kat perlis,hehe..xsabar nya nak berkumpul kat perlis nanti,afiq pun datang dari tganu..haaa..semalam kakyu bagi gambar2 baru afiq..ni separuh dari pada suku gambar yang diberi,hehe


afiq ku sayang


ritu dia deman,minum susu pun tutup mata,selalu dia pegang
sendiri botrol susu,huhu



dia tido kepenatan barangkali

kembali pada tajuk,hari ini result keluar,n kat student portal cakap,keluar pukul 10 malam ini,waaaaaaa..da bertolak nek flight da,ni sekarang pukul 9.52 pagi,xkemas lagi barang bagi habis,semalam mama check,barang apa yang saya bawah,sebab kalau saya balik kolej tiap2 minggu pun,macam bawa barang nak pindah rumah,pastu kena mintak bantuan kawan,kecian sapa jadi kawan saya,hihi..time raya dulu2,balik raya,pak cik guard tu cakap,balik tros xnak datang2 da ker..sangat la malu di kata kan begitu,ye la,sumua orang bawa bag galas blkg dgn bag kecik,saya bawa ber bag2...ada yang barang saya simpan semalam,ayah kata nak duk sebulan ke bawa banyak tu,padahal 6 hari kot,hehe..tetapi yang pasti saya xbawa bantal bantal2 n comforter2,kang kena perli gan ayah lagi,hehe..

tajuk je result final,tapi cakap sikit jer,kembali pada tajuk,takutttttttt..takutttt..ok,tulis lagi nanti,lapar n nak makan bubur mama masak da siap,hehe..n perlu kemas,sebab mama nanti bising xkemas habis lagi...

ja ne..

1 comments:

Anonymous said...

ana dh tau reslt blom????? sedey tol ana x bgtau pape pown... rasa sgt risau perlu bgtau ana ke x?? sedey ye....

 
blog design by suckmylolly.com