Tuesday, December 29, 2009

~terpaksa ke shah alam 31hb dec

Posted by ван нур фархана at 12/29/2009 07:27:00 PM

***
baru sahaja sampai kl semalam,sangat seronok cuti kat penang n lagi2 perlis
mula2 memang xbest kat penang,pergi laut tapi laut bau busuk,so mandi kat swimmngpool,hehe..mandi gan afiq n zahra,kakyu n keah juga,mama n ayah just tengok2 n snap2 gambar kitaorg,hehe..

sampai penang jumaat 18hb,sangat penat untuk kemas sebab baru sampai malaysia 17hb kan,so banyak la barang tertinggal,tapi bisa hidup tanpa barang yang xbawa,barang yang xbawa ialah baju2 duk umah,yang bawa baju2 jalan n baju2 tido,so hidup ku di perlis banyak baju tido,haha...

selama jumaat sampai petang sabtu memang duk situ saja,sangat bosan,ayah n mama mahu berehat, tetapi saya ,keah n kakyu mesti la nak jalan2,rehat kat rumah cukup,ehee..sek bek adik kakak ipar ku yang comel sudi membawa kitaorg keluar,tp sangat la jem batu feringhi,xjadi seperti yang di plan kan,so kitaorg pergi makan ayam tandori,sangat la sedap,serious sedap,before ni xmakan ayam keras2,memang xmakan kecuali kalau potong kecik2 makan gan nasi goreng,makan part2 lembut2 seperti peha n seangkatan dgn nya jer,time awal2 sampai,sedih juga,lupa order part ayam yang saya mahu, tapi kang nampak mengada2, so makan la jugak,tibe2 rasa,sedap giler..nak tambah lagi,tapi da kenyang,tapi memang sedap sebab lembut,macam terlupa ayam tu daging keras..pas makan pergi nite market,xpasti la pangil nite market ke ape,tapi pergi situ ah,panjang gerai2 tepi2 jalan tu,tp mcm xlarat jalan jauh,n lagi xda mood bila pakai selendang,selendang org tu same serupa n exactly the same like my selendang...huu

20 hb balik perlis,n sejak 21hb hingga 27hb,tiap2 ari saya keluar,sangat happy kot,keluar beramai2 bersama2 org yang saya sayang,kikiki...ha...25hb my kazen akad nikah,26hb kenduri..saya xbuat sangat keje,awal2 pagi je tolong lap pinggan n cuci pinggan,tapi kejap jer,sebab malu,pakai baju tido,ehehe..pastu keje saya tangkap gmbr,walaupun xexpert,pasal gmbr,akan saya update nanti,laptop saya rosak on the day budak2 kecik main,haih,tak baiki lagi,huhu..sekarang balik kampung,sume kazen da besar2,da kawen2,yang muda dari saya da pandai makeup2,jeles2...time kenduri,saya selekeh2 aja..hehe..nak suh keah pakai kan eyeliner,keah n kakyu n afiq balik tganu on 23hb sebab kakyu da meeting sekolah,so suh ah kazen pakai kan,dia plak tak pandai pakai kan eyeliner jenis tu,so sangat comot,suh kak suzy betul kan,tapi xseimbang,hehe..tapi malas peduli..jalan wat2 xingat mata xsama besar..

cakap pasal tajuk entry ini,mula2 ingat esok nak pergi terganu plak,tapi xjadi,memang da plan nak ponteng bengkel before practical start,tapi biase la,ibu bapa saya xsuke saya yang suke ponteng,huhu...so xjadi,plan ke trenganu tukar jadi 8hb jan on friday,tapi xtau ah saya akan pergi ke tak tganu tu sbb practical da start,tp saya akan usaha kan gak untuk pergi,harap mama pulang kl ahad,leh la ikut,hehe..pasal pergi indon,mama n ayah xjadi pergi ah,so burn la ticket flight,dalam rm400 lbh,huhu...flight ke sana 7hb-13hb..nak ganti pergi xboleh,huhu..mama kate,xper,utama kan apa yang penting,so memang 31hb ni kena pergi ah shah alam..kemalasan sangat trasa,macam sikit cuti sem ni..


0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com