Tuesday, December 8, 2009

~penat rasa mau demam

Posted by ван нур фархана at 12/08/2009 10:48:00 PM
tadi fikri fetch keah kat sekolah pas habis exam,kira keah da habis exam spm dia,so sudah MERDEKA,pas keah solat2 n siap2 kitaorang bertolak ah dalam kul 4 lebih,tidak tahu nak pergi mana sebenarnya.. last2 decide pergi jj wangsa maju jer,fikri nak pergi klcc ,tp saya lebih suke pegi nek lrt dari kereta,lagi pun mesti jem nanti,lagi2 bawa si budak zahra(mesti orang ingat im her mother,hohoh),kang pape susah,budak kecik kan??..

ari ni saya macam mak cik indon kot,fikri pun setuju,hak2..saya pakai suar tudung brown,jacket pink n bj labuh ke lutut warna hitam,sek bek suar hitam,hehee..dan juga tidak membawa ape2 identity card...identity card saya masih berada di dalam pencil case,xkuar2 kan lagi pas exam(result exam nak keluar da this thursday,debar2..)...


zahra pakai seat belt(dalam keta)

sesampai di jj wangsa maju,kitaorang xtau nak makan kat ner,lama jugak la pikir,last2 pegi makan kat Mr. Teppanyaki..saya pilih yang second paling murah makanan nya,kalau ayam rm9.90, saya ambik beef 10.90,n watermelon jus rm3.90,mahal bagi saya air dia tu,haih,da la ada tax 10%..sume makan tadi fikri belanja,thanks fikri,nanti belanja kakak lagi,hehe..tapi nak compare mama masak,lagi sedap mama masak kot,hehe...


kat mr teppanyaki

pas makan2,kitaorang kuar dari jj dalam kul 6,then kitaorang singgah kfc wangsa maju sebelah k4 beli cheezy wedges(macam mana ntah eja) untuk mama..mama pesan..kemudia fikri hantar kami pulang ke rumah...sekarang rasa nak demam,tapi xdemam lagi,demam rindu saya punya kotak..huhu...

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com